تخفیف ویژه «آموزش برنامه نویسی از صفر با پایتون»

0 % %

یادگیری برنامه نویسی با موبایل

دوست دارم برنامه نویسی رو یاد بگیرم ولی کامپیوتر یا لپ تاپ ندارم، چیکار کنم؟ میتونم با گوشی برنامه نویسی رو یاد بگیرم یا نه؟ این سوالیه که خیلی از علاقمندان به برنامه نویسی میپرسن. جواب اینه که میشه اما به سختی! برای کار به عنوان برنامه نویس و همچنین یادگیری حرفه ای برنامه نویسی باید حتما یک کامپیوتر یا لپ تاپ داشته باشی تا بتونی تو اون کدنویسی کنی. اما برای شروع میتونی با موبایل هم شروع کنی؛ قطعا کارت خیلی سختتر میشه اما اگه راه دیگه ای نداری، بریم که توضیح بدم چطوری!

به طور کلی برای یادگیری برنامه نویسی به 2 تا چیز نیاز داری. اول یک دوره آموزشی که بتونی ازش یاد بگیری و دوم یه سیستمی که بتونی توش کدبنویسی و تمرین کنی. برای مورد اول و دوره آموزشی میتونی از این دوره های آموزشی آکادمی برنامه نویسی امیرحسین نائی استفاده کنی؛ پیشنهاد من دوره آموزش برنامه نویسی از صفر با پایتون هست که با این دوره زبان پایتون رو یاد میگیری و برای دومین مورد اگر که لپ تاپ یا کامپیوتر نداری، میتونی از گوشی موبایل اندرویدیت استفاده کنی. فقط کافیه برنامه pydroid3 رو نصب کنی:

 

برنامه pydroid3 برای اجرای پایتون در موبایل

کافیه برنامه pydroid3 رو نصب کنی تا بتونی کدهای پایتون رو توی گوشیت اجرا کنی. این برنامه براحتی از طریق گوگل پلی و مارکت های ایرانی قابل دانلوده.

 

 

در نهایت میشه با موبایل برنامه نویسی رو شروع کرد؟

در یک کلام بله، اما به سختی! میتونی برنامه pydroid3 یا برنامه های مشابه رو نصب کنی و بجای کامپیوتر یا لپ تاپ، کدهای پایتون رو روی موبایل اجرا، تست و تمرین کنی. همچنین برای یادگیری برنامه نویسی با پایتون میتونی از دوره مقدماتی و رایگان آکادمی امیرحسین نائی استفاده کنی.


امیرحسین نائی
برنامه نویس و مدرس
  • 9 سال سابقه فعالیت در حوزه برنامه نویسی و راه اندازی کسب و کار آنلاین
  • تولید بیش از 100 ساعت دوره آموزشی رایگان در یوتیوب و آپارات
  • موسس آکادمی برنامه نویسی امیرحسین نائی
  • موسس وبسایت «کدبزن»
  • نویسنده کتاب «برنامه نویسی رو از اینجا شروع کن!»

سایر مطالب

تخفیف فقط برای شما

قابل استفاده روی تمام محصولات آموزشی

کد: